Forum Forum o książkach nie tylko dla nastolatek Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Akademia Wampirów - Richelle Mead
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o książkach nie tylko dla nastolatek Strona Główna -> Paranormal Romance / AB / Akademia Wampirów & Kroniki Krwi / Akademia Wampirów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shaunee
Gaduła



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznaaaań

PostWysłany: Czw 14:58, 06 Maj 2010    Temat postu:

Fakt. Mnie już w pierwszej części się nie podoba, a co dopiero, jeśliby się coś odmieniło autorce i narratorem, nie daj Boże, zrobiła Lissę! Grr ;/. Nie byłby fajnie wtedy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martycja
Zatracona w świecie książek



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 3549
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Czw 15:00, 06 Maj 2010    Temat postu:

Hiehiehie! To teraz MOJA recenzja! Twisted Evil

OMG OMG OMG!! To najlepsza ksiazka z wampirami dla mlodziezy jaka czytalam! PIIIIISK!! Very Happy Wszystko mi sie tam spodobalo! WSZYSTKO! Począwszy od fabuły, a na bohaterach skonczywszy Very Happy Kazdy bohater, negatywny i pozytywny, kazdy opis treningow, imprez, wspomnien, opis odczuc bohatererek, walki, flirtowanie, a przede wszystkim relacje uczennica-trener PIIIIISK!! xD Poza tym az 3 facetow do wyboru!! Very Happy

-Rosalie, uwielbiam ja! Rzadko kiedy moge sie identyfikowac z bohaterka, a tu zupelnie jabym czytala o sobie Very Happy (tzn jesli chodzi o charakter, bo ja w liceum alkoholu nie pilam i nie chodzilam na imprezy, bo tam tylko techno i hip hop mozna bylo uslyszec Razz). Czesto rozwiazuje problemy kopem i piescia Smile jest pyskata, cieta i zawsze ma gotowa ripostę (czuje jakbym pisala o sobie xD).
-Wasylissa, dziwna ale tez da sie lubic Smile Niby spokojna, opanowana, niesmiala lecz czasem odzywa sie jej ciemna strona mocy... wlasnie za to ja lubie Wink Jest przeciwienstwem Rose, ale obie dziewczyny doskonale sie uzupelniaja.
-Dymitriusz <ślini się> to moj drugi ukochany facet z ksiazki xD (pierwszy to Jessie z Posredniczki). 24 letni dampir, straznik i trener Rose <szybsze bicie serca>. Dobrze wyszkolony rosjanin ktory zostanie przydzielony Lissie jak tylko ta ukonczy szkole. Jest zabojczo przystojny, ma dlugie wlosy, rozwinieta/umiesniona klate <rozmazony wzrok>, ale przede wszystkim ma genialny charakter! <Piiiisk!> Te jego przeklenstwa po rosyjsku, mowienie do Rose - Roza... JA CHCE TEGO FACETA!!! <zawał>Uwielbiam jak sie przekomaza z glowna bohaterka i to jak ja obezwladnia Very Happy Sa idealna para i mam nadzieje ze bede razem w ost czesci serii xD (zafundowalam sobie niechcaco spoilera Sad )
-Christian, totalny outsider z przymusu i wyboru. Nie pozwala sobie w kasze dmuchac, jest silny psychicznie, pyskaty i wredny. A te jego ironiczne usmieszki sa po prostu genialne Very Happy Swietny z niego psycholog, dzieki niemu Lissa czula sie lepiej, a i potrafi jej dopiec jesli trzeba ;)Tworza rowniez swietna pare i mam nadzieje ze skoncza dobrze pomimo zlego oka spoleczenstwa Morojow Razz
-Mason, jak go nie lubic Wink idealny przyjaciel, kompan i ramie do wypłakania. Rowniez posiada ciety jezyk, flirtuje z Rose, dokucza jej i zawsze sluzy swoja pomoca. Szkoda ze glowna bohaterka nie czuje do niego tego co on do niej, ale coz milosc nie wybiera. No i ta chemia...Mam nadzieje ze bedzie wiecej o nim w kolejnych czesciach Smile

Nie bede rozpisywac sie o reszcie bohaterow, bo wtedy musialabym zaznaczyc kto dobry, a kto zly oraz kto sie kim okazal Razz

Fabula, naprawde interesujaca i to od pierwszych stron ksiazki, świetnie rozbudowany świat, doskonale przedstawione spoleczenstwo szkolne, intersujace opisy swiata morojow, dampirow, wampirow. Mam nadzieje, ze w kolejnych czesciach bedzie tez wiecej o strzygach Wink wkoncu one rowniez maja swoje zycie i swoj swiat. To co juz napisaly inne forumowiczki: akcja szybka, wartka akcje, caly czas cos sie dzieje.
W Akademii Wampirow kazda znajdzie cos dla siebie Smile Jest wątek miłosny (inny w porownaniu do znanych tytulow) i wyjatkowy, intrygi w szkole i poza szkola, tajemnice i sekrety, roznorodnosc postaci i zaglebienia w ich charaktery - kazdy ich czyn jest wytlumaczony i usprawiedliwiony. Nawet złe charaktery maja swoja smutne historie, wiec mozna zrozumiec ich motywy postepowania. Niektore z was byly zaskoczone tym ze jedna z postaci cięła sobie nadgarstki aby poczuc ulge. Mnie to nie zaskoczylo, nie wiem czemu, po prostu stwierdzilam ze to takie zyciowe i normalne. Wyczytalam ze zadna sie nie zorientowala kto podkladal martwe zwierzątka, hah, ja jak zwykle wiedzialam Very Happy tyle ze nie spodziewalam sie "takiego" powodu Razz

Co mi sie nie spodobalo? To, ze gdy skonczylam czytac, nie moglam siegnac po kolejna czesc Evil or Very Mad Ciesze sie ze zaczelam ja dopiero teraz czytac bo na drugą ksiazke bede czekac tylko miesiac Razz Ostatnia wychodzi w USA w grudniu, wiec mam nadzieje ze Nasza Ksiegarnia dotrzyma kroku zagranicznemu wydawnictwu Smile wkoncu czesc 3 wyjdzie w Polsce juz w sierpniu Smile nadzieje ze kolejna bedzie w pazdzierniku Razz

Moje ulubione momenty: SPOILER
-to jak Dymitr tłumaczył Rose co zrobic gdy dopadnie ja strzyga
-scena treningu zakonczona przyszpileniem Rose do ziemi
-ognista scena w pokoju Dymitra
-słowa: "Jesli pozwole sobie pokochac Ciebie, nie bede chronil Lissy. Bo to Ciebie bym zasłonił"
Tak, ja uwielbiam tę parę Very Happy

Z chęcia napisalabym cos wiecej na temat "boskiego" Dymitra, "cudnej i sexownej" Rose oraz o historii i roznych genialnych momentach, ale za malo osob przeczytalo ten tytul aby sie tyle rozpisywac i porownywac Razz

Ocena 100/10 xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaunee
Gaduła



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznaaaań

PostWysłany: Czw 15:21, 06 Maj 2010    Temat postu:

Aleś się rozpisała! ;D
Co do Spoilera.. Też lubię te momenty Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
@lma
Zaczytana



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 3177
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z opolskiego - Głubczyce

PostWysłany: Czw 15:56, 06 Maj 2010    Temat postu:

Ooo, ale fajnie Smile Jakoś tak wiedziałam, że ta seria przypadnie Ci Martycja do gustu Razz

Już chcę następną część! Ale spoko, damy radę, jeszcze tylko miesiąc Very Happy

P.S. W zeszłym miesiącu Nasza księgarnia zakupiła prawa do następnych 3 części (wcześniej miała prawa tylko do trzech), tak więc na pewno pojawią się wszystkie części Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martycja
Zatracona w świecie książek



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 3549
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Czw 17:05, 06 Maj 2010    Temat postu:

Wiesz @lam, bardzo czesto sugeruje sie twoimi opiniami Wink Moze dlatego ze jestesmy w tym samym wieku? xD (rok roznicy, to nie roznica Razz)

Mam cicha nadzieje ze jeszcze w tym roku przeczytam wszystkie czesci xD ale tlumacze musieliby sie postarac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaunee
Gaduła



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznaaaań

PostWysłany: Czw 19:10, 06 Maj 2010    Temat postu:

A o to trudno...;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FasOlka
Zaglądacz



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:57, 08 Maj 2010    Temat postu:

Ja również uwielbiam AW. Rose jest po prostu rozbrajająca. A Dymitr-pychaaaa ciastek. Podoba mi się również to, że wszystko jest takie dynamiczne. Zmierzch ciągnie się jak flaki z olejem, a w AW, ciągle coś się dzieje. No i mała dawka przekleństw też dodaje trochę uroku.
PS:Bardzo fajny pomysł z morojami i strzygami. Wreszcie coś oryginalnego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaunee
Gaduła



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznaaaań

PostWysłany: Sob 19:44, 08 Maj 2010    Temat postu:

Taa! Te po rosyjsku, nie wymienione, mogłyby być całkiem, całkiem Wink.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shaunee dnia Sob 19:45, 08 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leanne
Zaczytana



Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 3354
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Nigdynigdy.

PostWysłany: Sob 9:39, 22 Maj 2010    Temat postu:

Wczoraj poczułam, że to jest TEN dzień, w którym przeczytam Akademię Wampirów Laughing . I nie zawiodłam się, naprawdę.

SPOILER!

Cytat:
Ciągle jestem w szoku, że AW okazała się tak dobra! Przyznam, że wcześniej nie mogłam przez nią przebrnąć i odłożyłam po kilku przeczytanych rozdziałach. Wczoraj coś mnie tchnęło i... siedziałam nad książką do późnej nocy Very Happy. Specjalnie sobie przedłużałam, żeby za szybko nie skończyć. xD. Jestem pod wrażeniem fabuły, która ani przez chwilę nie pozwala czytelnikowi się nudzić. Średnio podobała mi się w AW, wizja wampirów- a konkretniej to, że są one takie słabe i potrzebują opiekunów. Ale, ok. Może, najpierw wypowiem się, co do bohaterów.
Rose- Uwielbiam ją! Jedna z niewielu bohaterek, książek młodzieżowych, która jest pyskata, mówi co myśli, i potrafi walczyć o swoje! Very Happy znudziły mi się, bowiem, słodkie niewinne laleczki które same sobie torebki z ziemi nie podniosą *_*. Poza tym, Rose ma boskie teksty ^^. I podziwiam ją, za oddanie Lissie. Zdecydowanie, jedna z moich ulubionych bohaterek w AW.
Lissa- Oj, nią już nie jestem tak zachwycona. Skojarzyła mi się, z biednym aniołkiem, który wiecznie się nad sobą użala ;xx. Ok, jedna bohaterka AW, już miała charakterek, ale Lissie trochę pewności siebie by nie zaszkodziło. Irytowało, mnie to, że używała wpływu, i chciała uzdrawiać te podrzucane zwierzęta. Ja rozumiem, że miała miękkie serce, ale powinna pozwolić im odejść ; ). Mimo wszystko, Liss, nie jest jeszcze taka najgorsza i cieszę się, że związała się z Christianem ^^.
Kibicuję im Very Happy.
Dymitr- Ha Laughing. Od początku wiedziałam, że coś zaiskrzy między nim i Rose. Ale, fajny jest, fajny ^^. Tylko zachowuje się jak idiota, bo powinien pomyśleć trochę osobie i związać się z R. :/ Podziwiam jego oddanie morojom ; )). I nie wiem czemu, ale ta scena kiedy dosłownie "rzucili się na siebie" z Rose, bardzo mi się podobała. Oczywiście, potem włosy z głowy rwałam, że to Wiktor zaczarował ten durny naszyjnik!
Pocieszyło mnie trochę to, że jednak Dymitr czuł coś do Rose, bo inaczej Wiktor nie mógłby ich "opętać" przez naszyjnik Very Happy. Ale, to nieskładnie ujęłam ^_^.
Christian- Nie mam zbytnio zdania, na jego temat.
To, że wszyscy postrzegali go przez pryzmat rodziców-strzyg,
było okropne. Dobrze, że on okazał się inny.
"Uczniowie" szkoły św. Władimira- większości nie lubię, szczególnie Mii. Wredna... nie powiem kto Very Happy. Strasznie byłam zła, na nich wszystkich, jak zaczęło się nazywanie Rose "dziwką sprzedającą krew" czy jakoś tak. Jesse (chyba tak się nazywał) był wredny, że razem z kimś tam rozpuścili plotki o R., tylko dlatego, że Mia się z nimi przespała! xD A tak, to o innych pobocznych "uczniach" nie mam zdania.

Na temat pozostałych bohaterów już się nie będę wypowiadać,
bo w sumie mam niewiele do powiedzenia Laughing.
Dodam jeszcze, że bardzo zaciekawił mnie temat Pocałunku Cienia, i osoby św. Władimira, Anny i Panny Karp Razz.
Zszokowało mnie to, że Wiktor porwał Liss, żeby go uleczyła!
Co za wredny typ ;xxx.
Zdania mi się plączą, tak wiele chciałabym, jeszcze na temat AW powiedzieć ; ). Ale, może na tym poprzestanę Razz.
Coś czuję, że to będzie moja ulubiona młodzieżowa seria, o wampirach *_*. Z niecierpliwością czekam na kontynuację.


EDIT:
To też powinno być zaznaczone jako spoiler, bo to dość istotny element fabuły... I może popsuć zakończenie.
sujeczka


Cytat:
PS. Ja się normalnie, w nocy bałam, że mnie Nathalie zaatakuje Laughing .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leanne dnia Sob 9:41, 22 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sujeczka
Adminka



Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 25909
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:19, 23 Maj 2010    Temat postu:

Też przeczytałam Very Happy
Chciałam napisać coś już wczoraj, ale pomyślałam, że może jednak trochę ochłonę, bo moja wypowiedź składałaby się w 90% z emotikonek xD

Ale ta książka jest TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA GENIALNA! xD xD xD Nie mogę powiedzieć, że to moja ulubiona wampirza seria, bo mam ich jednak jeszcze trochę do nadrobienia (np. "Wampiry z Morganville", "Dom Nocy"... ;P), ale od "Zmierzchu", do którego jest niesłusznie porównywana, jest o wiele, wiele lepsza Razz I myślę, że jednak będzie tą moją ulubioną wampirzą serią, bo wszystko mi się tu podobało - nowe ujęcie wampirów, miejsce akcji, fabuła, bohaterowie i FACECI (a jeden z nich szczególnie Wink).

Co do tego ujęcia wampirów - przed przeczytaniem książki myślałam, że to głupie, że wampiry muszą mieć swoich ochroniarzy, bo przecież to oni powinni stać na końcu łańcucha pokarmowego xD Ale w miarę czytania, jak Rose przedstawiała ten świat i podział na morojów - wampiry żywe i strzygi - wampiry martwe, podobało mi się to coraz bardziej Wink Dampiry też są niezłym pomysłem. Ogólnie jest to naprawdę oryginalne, przynajmniej nie ma kolejnych wampirów wegetarian, a mimo wszystko są tu wampiry, które są dobre Wink

Od razu też spodobało mi się miejsce akcji - Akademia Wampirów im. świętego Władimira. Jak o niej czytałam ciągle miałam uśmiech na ustach, bo kojarzyło mi się to z tym, jak czytałam o Hogwarcie w "Harrym Potterze" - też wszystko było tam nowe i nie mogłam się doczekać, aż wszystko poznam Smile I oczywiście od razu zapragnęłam znaleźć się w takim miejscu Wink

Co do samej fabuły... jest genialna! Wszystko idealnie się łączy, pasuje do siebie. Nie ma tutaj zbędnych przestojów i spowolnień akcji, ciągle się coś dzieje. Rose opisuje życie szkolne, potyczki ze szkolnymi wrogami, imprezy, treningi, spotkania z facetami, a często wraca też do tego, co było wcześniej i co ma znaczący wpływ na to, co dzieje się teraz. Strasznie podobało mi się takie połączenie akcji. Poza tym autorka poszerzyła też narrację dzięki temu, że Rose może wnikać w Lissę i widzieć świat jej oczami. Fajny zabieg, bo dzięki temu można się dowiedzieć o wiele, wiele więcej Wink. Końcówka książki mnie totalnie zaskoczyła, nie spodziewałam się czegoś takiego Razz
Cytat:
Zupełnie bym nie pomyślała, że Wiktor jest zdolny do czegoś takiego, bo wydawał się być taki niegroźny xD Jeśli chodzi o podrzucanie zwierząt to przeszła mi w którymś momencie przez myśl Nathalie, choć nie mogłam tutaj znaleźć właściwie żadnego motywu ;P I w ogóle, totalnie się nie spodziewałam tego, że przemieni się w strzygę, to było takie srogie Razz
Ogólnie, po tym, jak odbili Lissę myślałam, że to koniec takiej akcji w książce, a tutaj na sam koniec jeszcze było odbijanie Wiktora z więzienia przez Nathalie ;P Naprawdę mnie to zaskoczyło xD


Ach, a teraz wielki plus książki - bohaterowie xD. Autorka ma naprawdę talent do tworzenia postaci, każda z nich ma jakąś historię, charakter, jest dobrze przedstawiona.
Rose jest przegenialna, nareszcie bohaterka "z jajami" xD Nie jest ofiarą losu, potrafi walczyć o siebie i o tych, na których jej zależy. Jest ambitna, sprytna, cwana i zna swoją wartość. Potrafi korzystać ze swoich atutów, co wielokrotnie pokazała już w tej części xD. A jej odzywki są świetne xD Zawsze wie, co powiedzieć Wink I fajne jest też to, że czasem odzywa się w niej ta wrażliwsza strona Wink Ale nawet wtedy nie użala się nad sobą, co jest wieeeelkim plusem Very Happy A ta jej przyjaźń z Lissą jest naprawdę niesamowita Smile Jest jej strasznie oddana, i widać, że nie jest tak tylko ze względu na łączącą je więź Smile
Co do Lissy - większości z was się nie spodobała, ale ja ją polubiłam Wink Przeciwieństwo Rose, a jednak też potrafi walczyć o swoje, choć zupełnie innymi sposobami xD. I też jej strasznie zależy na Rose. Spokojna, wrażliwa, choć czasem odzywa się w niej ciemniejsza strona - i bardzo dobrze Smile
Mia była niesamowicie wkurzająca Razz Cieszę się, że
Cytat:
Rose jej w końcu przywaliła xD I naprawdę podziwiam ją, że tak długo z tym zwlekała xD

Christiana strasznie polubiłam od samego początku Wink Świetny chłopak, a to jego uczucie do Lissy... ach Wink
Mason też jest fajny, choć momentami wkurzała mnie ta jego uległość w stosunku do Rose ;P Ale doobra, jestem w stanie to zrozumieć, bo Rose raczej nie jest osobą, której można się oprzeć xD A poza tym jest naprawdę sympatycznym i oddanym przyjacielem Wink
I Dymitr xD Ach, nie mam za dużo do powiedzenia poza tym, że jest obecnie jednym z moich ulubionych facetów książkowych xD Roza, przekleństwa po rosyjsku... xD I jeszcze te ich wspólne sceny - ach xD Właściwie wszystkie te, które wymieniła Martycja w swojej recenzji mogłabym też ja wymienić xD Ale ostatnia z nich jednak rządzi, aż mi się łzy pokazały, kiedy to przeczytałam:
Cytat:
"Jeśli pozwolę sobie pokochać ciebie, nie będę chronił Lissy. Bo to Ciebie bym zasłonił"

To było taaaakie urocze i smutne Sad

Kuuurcze, chyba kończę, bo oczywiście się rozpisałam Razz Pewnie nikt nawet nie dotrwa do końca xD Ale gdyby komuś się to udało, to miło Razz

Ach, i jestem taka zadowolona, że przeczytałam "Akademię wampirów" dopiero teraz Very Happy Mniej czekania na drugą część Wink Choć i tak myśl o tym, że przeczytam ją dopiero w lipcu jest dobijająca Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vein92
Książniczka



Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Nie 12:23, 23 Maj 2010    Temat postu:

Czyli śmiało mogę na nią wydać pieniądze, które zdobyłam w pocie czoła? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sujeczka
Adminka



Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 25909
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:24, 23 Maj 2010    Temat postu:

Śmiało, śmiało Very Happy
Świetna jest Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martycja
Zatracona w świecie książek



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 3549
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 13:14, 23 Maj 2010    Temat postu:

Wiedzialam Su ze ksiazka ci sie spodoba i ze bedzie TWOJA ulubiona Very Happy
Jesli chodzi o cytat: Jeśli chodzi o podrzucanie zwierząt to przeszła mi w którymś momencie przez myśl Nathalie, choć nie mogłam tutaj znaleźć właściwie żadnego motywu ;P I w ogóle, totalnie się nie spodziewałam tego, że przemieni się w strzygę, to było takie srogie

to: Ja wiedzialam ze to Nathalie podrzucala zwierzeta. Dlaczego? Bo byla zazdrosna o Lisse i Wiktora Razz w sumie troche sie zgadza Very Happy
Dampiry to nic nowego w literaturze czy w filmach Very Happy dlatego ciesze sie ze one tak jak i strzygi zostaly wprowadzone do Akademii Wampirow Smile
Dzieki temu wszystko co sie dzialo wydawalo sie takie prawdziwe Very Happy zupelnie jak w Harrym Potterze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lenalee
Pożeraczka książek



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 9525
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baker Street 221B

PostWysłany: Nie 13:21, 23 Maj 2010    Temat postu:

Kurczę, tak strasznie się boję czytać Wasze recenzje, bo nie mam pewności, czy nie będzie jakiegoś spoilera. xD A niektórzy niestety chyba nie znają tej definicji. No, nic, skusiłam się na recenzję Suu i teraz wiem, że kolejną książką, którą przeczytam, będzie Akademia Wampirów. Już od dawna miałam na nią ochotę, ale wolałam zabrać się za książki z biblioteki, a nie swoje własne. Ale Twoja recenzja, Suu, tak bardzo mnie zachęciła, że już teraz mam ochotę zabrać się za tę książkę. ;p Mimo że nie czytałam, już nie mogę się doczekać drugiego tomu. ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leanne
Zaczytana



Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 3354
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Nigdynigdy.

PostWysłany: Nie 15:24, 23 Maj 2010    Temat postu:

Lenalee, przeczytaj koniecznie ; ).
Jeśli chodzi o młodzieżowe, wampirze serie, to ta jest genialna <3.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sujeczka
Adminka



Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 25909
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:41, 24 Maj 2010    Temat postu:

Lenalee, cieszę się, że Cię zachęciłam Very Happy Czytaj koniecznie Very Happy

Ja sama zastanawiałam się, czy przeczytać teraz "Akademię Wampirów" czy "Piękne Istoty", ale ostatecznie przekonały mnie recenzje @lmy, Milagrossy i Martycji xD I nie żałuję, bo naprawdę dawno nie czytałam tak dobrej książki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
IWannaKissYou
Gaduła



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 1103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 17:35, 30 Maj 2010    Temat postu:

Nie czytałam jeszcze al;e zamierzam. Fajne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sujeczka
Adminka



Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 25909
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:54, 30 Maj 2010    Temat postu:

Poczytaj recenzje, które zamieściłyśmy w tym temacie Smile Raczej nie powinny Ci zepsuć czytania książki, bo oznaczyłyśmy spoilery Wink

A tak krótko: bardzo fajne ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaunee
Gaduła



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznaaaań

PostWysłany: Nie 17:59, 30 Maj 2010    Temat postu:

Fajne, fajne.

Chcesz więcej info? To masz:
Cytat:
Książka jest, hm, trochę niesamowita. Może inaczej.. Czytałaś Miasto Kości? Tam było wiele istot Podziemia, tu natomiast Wampiry podzielone są na, hm, dwa gatunki (?). No jakoś tak. Moroje i dampiry. Te pierwsze to wampiry w skrócie mówiąc, a te kolejne to ich opiekunowie. Lissa i Rose - główne bohaterki - trafiają do Akademii, R. poznaje chłopaka (no dampira xd) Dymitra. Niestety najprawdopodobniej, w przyszłości oni oboje będą opiekunami Lisssy - więc nie mogą sobie pozwolić na uczucie.

Streścilam to bardzo w skrócie - to nic w porównaniu z książką. Wink Radzę poczytać inne spoilery, zajdziesz więcej informacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shaunee dnia Nie 18:01, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marika_
Zaglądacz



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z daleka

PostWysłany: Nie 18:20, 30 Maj 2010    Temat postu:

Czytałam pierwszą część ''Akademii Wampirów'' <świetna> drugą też czytałam ''W szponach mrozu'' i jest genialna Very Happy choć to tlumaczenie nieofi to i tak było warto teraz jestem w 10 rozd ''Pocałunek mroku'' i się coraz bardziej rozkręca XD w wakacje będzie premiera nie mogę się doczekać ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wika222
Mól książkowy



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:01, 31 Maj 2010    Temat postu:

no i sie namowilam. Wszystkie pozytywne recenzje . Mysle ze kupie ksiazke przed wyjazdem, zeby miec cos na droge ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kropka
Zaglądacz



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Nie 14:19, 06 Cze 2010    Temat postu:

Jestem świeżo po przeczytaniu. Przyjemna w czytaniu, ciekawa. Tylko strasznie denerwowała mnie Lissie, wieczna ofiara. I to ciągłe gadanie Rose o niej, jaka to ona biedna, bezbronna itepe itede... Strasznie wkurzające (użyłabym mocniejszego określenia, ale netykieta mi na to nie pozwala). Co do Rose... Postać odmienna od pozostałych bohaterek książek...Wredna, silna, zaczepna, twarda. Fajnie. Nie roztkliwiała się nad sobą. No i Dymitr...Najbardziej go polubiłam. Christian też był w porządku, lubiłam go.
Książka nie powaliła mnie na kolana, ale aktualnie uważam, że jest lepsza od Zmierzchu. Nie prześcignie jednak Szeptem i Upadłych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_AngelGabriel_
Szalona pisarka



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:45, 06 Cze 2010    Temat postu:

myślałam, że AW będzie bardzo w stylu Domu Nocy, ale jakże się myliłam. Książka świetna! Żałuję, że przeczytałam ebooka, bo chętnie kupiłabym sobie własny egzemplarz (tym bardziej, że Melancholię i Podboje sukuba też czytałam w formie ebooków, a pani Mead zdecydowanie zasługuje, żeby znaleźć się na mojej półce, więc jeśli wyda jeszcze jakąś nową serię to w ciemno kupię ;P)

łaaaa i Dymitr był
Cytat:
zajebisty
<3<3<3 --> czy to słówko jest tu uznawane za wugaryzm? Jak tak, to przepraszam, ale nie moja wina, że taki był Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sujeczka
Adminka



Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 25909
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:50, 06 Cze 2010    Temat postu:

Nie, chyba nie jest xD W każdym razie na pewno nie wtedy, kiedy jego użycie jest jak najbardziej uzasadnione Wink
Ach, Dymitr jest booooski xD

Kropka napisał:
Książka nie powaliła mnie na kolana, ale aktualnie uważam, że jest lepsza od Zmierzchu. Nie prześcignie jednak Szeptem i Upadłych.

Upadłych jeszcze nie czytałam, ale Zmierzch i Szeptem tak Wink I według mnie, Akademia wampirów bije je totalnie na głowę Very Happy Choć Szeptem też bardzo mi się podobało, to jednak o wiele bardziej nie mogłam się oderwać podczas czytania Akademii Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_AngelGabriel_
Szalona pisarka



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:07, 06 Cze 2010    Temat postu:

zgadzam się z sujeczką- AW bije szeptem i całą resztę na głowę- no może nie Dary Anioła, ale to i tak niezłe wyróżnienie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o książkach nie tylko dla nastolatek Strona Główna -> Paranormal Romance / AB / Akademia Wampirów & Kroniki Krwi / Akademia Wampirów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 4 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island